Punca Stress : Tekanan yang sentiasa membelengu kita

13 Responses

  1. Azhar Ahmad says:

    Terlalu cerewet itu saya…

    Reply

  2. hafifi says:

    fuh!panjang btul entry hang..

    Reply

  3. taukey says:

    stress perlula dikawal kalau tak mau tekanan jiwa agak nyer.

    Reply

    eiqa Reply:

    btol3

    Reply

  4. KPSU(PA) says:

    Salam….
    Bob,bagus betul kalau aku yang pegi kursus tu.Dah naik pening aku menguruskan perolehan nie.Dah 5 Tahun buat benda sama.Stress laa pulak.Nasib baik dah tak byk “surat2 wahyu” nie,tapi ada gak yang degil tu.Menyampah pulak aku tgk org2 politik yang projek sebutharga pun nak melobi.Haruskah aku bertukar?

    http://www.perigiduit.com/?ref=Aizi30

    Reply

  5. zool says:

    azhar –> cerewet rupenya…
    KPSU (PA) –> ha ha ha.. kenapa tak apply.. org politik memang camtu.. sepatutnya dah sedar sekarang ni ramai tak suka.. tapi degil gak, ikut suka ati je..

    Reply

  6. SYAH says:

    stress..bab ni memerlukan kawalan fikiran yang tinggi. Pemakanan perlu teratur. Kebanyakan stress terjadi disebabkan masalah kesihatan…

    Reply

  7. gothic_paluza@yahoo.com says:

    kehidupanku penuhn dengan stress,kerana terlalu banyak masalah dan masalah itu menjadi beban dalam hidup…..
    hidup ini memang palat tapi esok masih ada……

    sELAMAT TINGgaL dUNiA!!!!!!!!

    Reply

    eiqa Reply:

    ayat bley tahan

    Reply

  8. Awan says:

    sometimes (almost all the time) m stressed too. emo + sensitif + langgar rules + fighting + failure + angry + sometimes the feelings is just like i become sum1else & i hate that.

    sometimes easier to said than done.
    coz we just human being which is always looking 4sumting good 4better life.

    tq for the prof, a very hard working man.

    Reply

  9. Denaihati says:

    kita manusia, untuk 100% tiada stress memang susah, yang penting dapat kawal, selesaikan masalah yang sebabkan stress juga penting.
    Denaihati recently posted…10 Blogger Terbaik Malaysia MSMW2014My Profile

    Reply

  10. hanari says:

    Dan bisa jadi kita tidak menyadari kalau kita mengalami stres.

    Reply

  1. 2012/11/03

    [...] terjawab apa itu tension dan stress…Okay teruskan membaca artikel ini.. Jika sebelum ini punca-punca stress telah dinyatakan kini kita lihat pula samada tanda-tanda stress ada dalam diri kita.. Tanda-tandanya [...]

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

44,162 Spam Comments Blocked so far by Spam Free Wordpress

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge