Menghias rumah anda

Menghias rumah anda

facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua

Tinggal berapa hari je lagi untuk kita merayakan Hari Raya Aidilfitri. sudah menjadi kemestian bagi kita untuk menghias rumah kita dengan sebaik mungkin untuk memberi keselesaan kepada para tetamu yang datang ke rumah. Untuk menghias rumah memerlukan perbelanjaan yang bukan murah. Pasti banyak duit yang akan habis untuk menghias rumah. Hal-hal menghias rumah biasanya diserahkan kepada orang wanita tapi si lelaki tak patutlah lepas tangan. Perlu juga belajar sedikit sebanyak untuk menghias rumah ni. Kenalah sama-sama membantu bagi membetulkan susun atur, menyelamatkan bajet dan dalam masa yang sama rumah anda tetap berada dalam keadaan yang menarik.

Bila menghias rumah masalah yang sering dihadapi adalah :-

1. Tiada seni dalam diri. Main letak je barang-barang mengikut sesuka hati tanpa mengikut tatacara yang betul. 2. Tiada bajet. Nak beli yang baru, takde bonus, gaji pun cukup-cukup je untuk bulan ni. 3. Malas. Yang ni selalu berlaku kan? Malas nak menyapu, mengangkat barang-barang, cat sana sini.

Nak Hias Rumah secara Murah? Klik Sini! 4. Masa tak mencukupi. Yelah, sibuk kerja sampai takde masa nak hias rumah. Tinggal 2-3 hari je lagi nak raya/buat majlis baru ada kat rumah. Tak sempat nak buat apa-apa. 5. Takde rumah sendiri. Ini berlaku bagi yang bergelandangan atau tinggal kat rumah tumpangan atau tinggal kat hotel setiap hari. Yelah dah takde rumah camne nak hiaskan.

Cara mudah untuk menghias rumah adalah dengan mengupah pakar. Tapi mampukah kita menghabiskan wang hampir ratusan atau ribuan ringgit untuk mendapatkan hiasan rumah yang baik? Ada cara lain yang lebih baik. Dapatkan maklumat untuk ubahsuai rumah mengikut kemampuan bajet anda. Klik gambar di bawah ni

 

 

Okay cukuplah setakat ini. Korang dah mula menghias rumah ke?

p/s :- Sekarang ni si Zool dah mendiami rumah sendiri dengan isteri tercinta. Maka memang perlulah dekorasi di rumah ni.Jadi kena buka semulalah  ebook Dekorasi Bajet ni.

Pengunjung Entri Ini :4903

8 comments:

  1. nk senang hias rumah ni kalo slalu kemas hari2..kalo jrg2 kemas mmg pyah nk hias umah..hehe

    Reply

  2. I ada orang gaji..dia je yg tolong hiaskan..khekhekh..

    Reply

    zool Reply:

    org kaya takpe la.. tapi nak kena juga tau rekabentuk yang sesuai.. org gaji kang dia hias cara kampung dia

    Reply

  3. Pingback: Menghias rumah anda | Blog Zool Ligakampung.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

73,026 Spam Comments Blocked so far by Spam Free Wordpress

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge