Menghias rumah anda

9 Responses

  1. Jebeng Otai™No Gravatar says:

    nk senang hias rumah ni kalo slalu kemas hari2..kalo jrg2 kemas mmg pyah nk hias umah..hehe

    Reply

  2. SyarNo Gravatar says:

    I ada orang gaji..dia je yg tolong hiaskan..khekhekh..

    Reply

    zoolNo Gravatar Reply:

    org kaya takpe la.. tapi nak kena juga tau rekabentuk yang sesuai.. org gaji kang dia hias cara kampung dia

    Reply

  3. DenaihatiNo Gravatar says:

    penyakit malas tu bermasalah besar, nak upah orang pun boleh malas nak cari kontraktor…heee

    Reply

    zoolNo Gravatar Reply:

    Kalau ada duit mungkin ok nak cari kontraktor..
    takde duit memang tak dapat le

    Reply

  4. titanNo Gravatar says:

    aku tolong mak aku cat rumah aje. bab kemas tu..memang serender awal la. aku leh jadi tukang sepah. haha..

    Reply

  1. 2012/08/12

    [...] awal. Ye lah, pada hari Sabtu merupakan hari mantai jadi tak sesuai nak pergi beli belah sedangkan rumah tidak dihias dan [...]

    Reply

  2. 2012/08/13

    [...] PINGBACK NEGARAKU.MY: Menghias rumah anda | Blog Zool Ligakampung. [...]

    Reply

  3. 2012/08/18

    [...] tibanya 1 Syawal 1433H dan pastinya banyak persiapan yang perlu dilaksanakan. Mengemas/ menghias rumah, memasak hidangan , menyiapkan pakaian dan menyiapkan duit raya adalah antara perkara yang perlu [...]

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge