Menghias rumah anda

8 Responses

  1. Jebeng Otai™ says:

    nk senang hias rumah ni kalo slalu kemas hari2..kalo jrg2 kemas mmg pyah nk hias umah..hehe

    Reply

  2. Syar says:

    I ada orang gaji..dia je yg tolong hiaskan..khekhekh..

    Reply

    zool Reply:

    org kaya takpe la.. tapi nak kena juga tau rekabentuk yang sesuai.. org gaji kang dia hias cara kampung dia

    Reply

  3. hanari says:

    Memang lah diperluakn untuk menghias rumah menjelang hari raya, walau tidak dengan barang-barang baru.
    hanari recently posted…Mengenal Logo Wadah MakananMy Profile

    Reply

  4. faizul says:

    Aku setuju kalau bab tiada seni dalam diri tu. Main letak asal sedap mata memandang. Pastu serabut je mata wife menengoknya. Tapi aku tak suka kalau ada bunga dalam rumah, sebab memerangkap habuk.
    faizul recently posted…Motor Berkuasa Tinggi Kalau Lesen B2My Profile

    Reply

  1. 2012/08/12

    [...] awal. Ye lah, pada hari Sabtu merupakan hari mantai jadi tak sesuai nak pergi beli belah sedangkan rumah tidak dihias dan [...]

    Reply

  2. 2012/08/13

    [...] PINGBACK NEGARAKU.MY: Menghias rumah anda | Blog Zool Ligakampung. [...]

    Reply

  3. 2012/08/18

    [...] tibanya 1 Syawal 1433H dan pastinya banyak persiapan yang perlu dilaksanakan. Mengemas/ menghias rumah, memasak hidangan , menyiapkan pakaian dan menyiapkan duit raya adalah antara perkara yang perlu [...]

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

35,524 Spam Comments Blocked so far by Spam Free Wordpress

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge