Jom buat akaun Tabung Haji

16 Responses

  1. Azah says:

    bagus…
    dah ada perancangan…
    moga tercapai impian…

    Reply

    zool Reply:

    AMIN..

    Reply

  2. KNizam says:

    wahhhhh alhamdulillah

    Reply

    zool Reply:

    hm.. lambat gak aku buka akaun ni

    Reply

  3. cyza says:

    Tahniah…

    sikit2 lama2 jadi bukit… dan set kan juga tahun bila nak naik haji…insyaAllah dimudahkan Allah…

    Reply

    zool Reply:

    buat masa ni set untuk ibu bapa dulu..
    Insyaallah sebelum target dlm 40-an..

    Reply

  4. Fatin Pauzi says:

    Nak gi Haji need RM10k kan? Herm, ingat kene lepas mak ayah dulu, baru diri sendiri.

    Reply

    zool Reply:

    RM10K tu cukup kalau ikut tabung haji..
    betul tu lepaskan mak ayah dulu ..
    mereka lebih penting….

    Reply

  5. safar says:

    saya mula buka sejak tingkatan 2 lagi.hari-hari
    pergi sekolah bukan nak makan.balik makan dekat rumah.
    sebab boleh buka tabung Haji.

    Reply

    zool Reply:

    baguslah tu.. skg mesti dah banyak kan… akaun budak tu dah tukau ke akaun dewasa..
    jgn jadi cam saya.. duit tabung haji akaun bebudak dlm 300 burn sbb tak tukau ke dewasa…
    takpelah bukan rezeki.. skg baru nak start balik..

    Reply

  6. megat says:

    alhamdulillah, insya allah semoga tercapai.

    Reply

  7. syedmansor says:

    ‘pelan2 kayuh’ tuan… insyaAllah ada rezki dan hidayahNya dapat la p haji. don wori. hehehe

    Reply

  8. life4hire says:

    mak aku dh watkan akaun tabung haji utk aku n adik2 aku..smp skarang aku tak tahu ada berapa dlm tuh pasal mak aku potong gaji masuk tabung haji..tp aku tahu mmg berkurangan jugak pasal mak aku kuarkan renovate umah..hehe

    Reply

  9. ateh says:

    dlu mak aku wt akaun utk smua ank2 dia..skg aku lak wt utk ank aku,duit dia wktu aku dlm pntg dlu n duit rya dia..hrap dia blh mnfaatkn duit 2 bl bsr nti..

    Reply

    zool Reply:

    bagus lah camtu.. semoga cepat pegi haji

    Reply

  1. 2012/02/04

    [...] salam sejahtera semua… Siapa yang mempunyai akuan tabung haji? Pasti ramai yang mempunyai akaun tabung haji kan? Almaklumlah, itu adalah agensi terbaik untuk kita menyimpan bagi persediaan menunaikan haji di [...]

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

62,177 Spam Comments Blocked so far by Spam Free Wordpress

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge