Jom buat akaun Tabung Haji

16 Responses

  1. AzahNo Gravatar says:

    bagus…
    dah ada perancangan…
    moga tercapai impian…

    Reply

    zoolNo Gravatar Reply:

    AMIN..

    Reply

  2. KNizamNo Gravatar says:

    wahhhhh alhamdulillah

    Reply

    zoolNo Gravatar Reply:

    hm.. lambat gak aku buka akaun ni

    Reply

  3. cyzaNo Gravatar says:

    Tahniah…

    sikit2 lama2 jadi bukit… dan set kan juga tahun bila nak naik haji…insyaAllah dimudahkan Allah…

    Reply

    zoolNo Gravatar Reply:

    buat masa ni set untuk ibu bapa dulu..
    Insyaallah sebelum target dlm 40-an..

    Reply

  4. Fatin PauziNo Gravatar says:

    Nak gi Haji need RM10k kan? Herm, ingat kene lepas mak ayah dulu, baru diri sendiri.

    Reply

    zoolNo Gravatar Reply:

    RM10K tu cukup kalau ikut tabung haji..
    betul tu lepaskan mak ayah dulu ..
    mereka lebih penting….

    Reply

  5. safarNo Gravatar says:

    saya mula buka sejak tingkatan 2 lagi.hari-hari
    pergi sekolah bukan nak makan.balik makan dekat rumah.
    sebab boleh buka tabung Haji.

    Reply

    zoolNo Gravatar Reply:

    baguslah tu.. skg mesti dah banyak kan… akaun budak tu dah tukau ke akaun dewasa..
    jgn jadi cam saya.. duit tabung haji akaun bebudak dlm 300 burn sbb tak tukau ke dewasa…
    takpelah bukan rezeki.. skg baru nak start balik..

    Reply

  6. megatNo Gravatar says:

    alhamdulillah, insya allah semoga tercapai.

    Reply

  7. syedmansorNo Gravatar says:

    ‘pelan2 kayuh’ tuan… insyaAllah ada rezki dan hidayahNya dapat la p haji. don wori. hehehe

    Reply

  8. life4hireNo Gravatar says:

    mak aku dh watkan akaun tabung haji utk aku n adik2 aku..smp skarang aku tak tahu ada berapa dlm tuh pasal mak aku potong gaji masuk tabung haji..tp aku tahu mmg berkurangan jugak pasal mak aku kuarkan renovate umah..hehe

    Reply

  9. atehNo Gravatar says:

    dlu mak aku wt akaun utk smua ank2 dia..skg aku lak wt utk ank aku,duit dia wktu aku dlm pntg dlu n duit rya dia..hrap dia blh mnfaatkn duit 2 bl bsr nti..

    Reply

    zoolNo Gravatar Reply:

    bagus lah camtu.. semoga cepat pegi haji

    Reply

  1. 2012/02/04

    [...] salam sejahtera semua… Siapa yang mempunyai akuan tabung haji? Pasti ramai yang mempunyai akaun tabung haji kan? Almaklumlah, itu adalah agensi terbaik untuk kita menyimpan bagi persediaan menunaikan haji di [...]

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge