Archives

Penaja

Adakah anda ingin menaja Ligakampung.com ? Sila emel kepada zzarizi[at]gmail.com

Gossip Safawi Rasid

Adoi.. Apa citer pasal Safawi Rasid ni.. Dah sedap-sedap main dekat JDT tiba-tiba nama naik kat ruangan gossip.
Rupa-rupanya ada kisah antara Pawi dengan pelakon drama #SisCuba Syifa Melvin. Yang menjadi kontroversi bila pemilik JDT, Tunku Ismail Sultan Ibrahim menyatakan punca kemerosotan prestasi Safawi adalah disebabkan oleh pelakon cantik itu.

Hubungan kedua-dua selebriti ini bukan rahsia lagi apabila sering diluangkan dalam media sosial. Safawi juga nampak serius apabila telah menghadiahkan sebentun cincin kepada kekasihnya itu.
Sebenarnya kami di Ligakampung.com bukanlah nak tahu sangat pasal gossip-gossip ni tapi betul ke Pawi merosot sekarang ni? Memang nampak takde gol dalam 2 perlawanan sebelum ini tapi adakah betul beliau merosot.
Hm.. Mungkin panjang lagi cerita ni. Jangan camtu Pawi, kami support anda untuk lebih maju lagi. Relak je baca gossip sambil makan keropok Super Ring ye.
Tak payah ambil port sangat. Yang penting dapatkan kembali sepakan padu kaki kiri mu itu… Jangan ke laut pula tendangan mu tu. Kena hantar balik Ganu nanti..

Please follow and like us:
error0

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

error

Enjoy this blog? Please spread the word :)