Cacing makan apa??

22 Responses

  1. mnrozaidi says:

    Cacing makan kulat tanah.. Kot Kan

    Reply

  2. dauz says:

    ternakan cacing..lumayan tu bro..
    kan??
    cuma perlu usaha dan fokus yang lebih aje :)

    Reply

    @''~[Shark]~''@ Reply:

    betul tu :)

    Reply

    zool Reply:

    saya dah lama berenti ternakan cacing ni..
    rasa tak berbaloi.
    zool recently posted…Beli buku online di Bookcafe.com.myMy Profile

    Reply

  3. syia says:

    wOOo.. cacing x memilih ye mamam apa :)

    Reply

  4. titan says:

    kalau bagi ubat kuat cam viagra. cacing makan tak?? sensoil ke..

    Reply

  5. zool says:

    cacing ni makan najis ternakan yang makan rumput.. cam lembu,kambing n etc..
    insyaallah saya akan cerita lebih lanjut..
    ALmaklumlah baru je lepas pegi Jabatan Pertanian ni.. Ada idea lagi

    Reply

  6. oney says:

    mana sambungan nihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    Reply

  7. Fathi Akmal says:

    saya ada menyediakan perkhidmatan membekal makanan / medium cacing untuk pengusaha dan penternak cacing. Baja yang terhasil melalui makanan mengikut ramuan yang kami sediakan adalah baja gred A. sekiranya berminat, sila hubungi di fathi_akmal@yahoo.com atau hubungi 019 364 9668 / 012 658 4249. Tq. (beroperasi di Damansara Damai)

    Reply

  8. saye says:

    mamam!!!

    Reply

  9. aQiLiA_zUeS says:

    yOoO2..bro!!
    kami nak wat research tentang cacing..
    eEeEm tentang makananan lain cacing..
    apa pendapat, bro??
    cadangkan makanan lain yang senang didapati/murah..
    bagi pendapat EeK..

    Reply

    zool Reply:

    kebiasaanya cacing suka makan benda yang mudah reput..
    cam tanaman dan sebagainya…
    ada tu nasik yang dihancur pun boleh..
    tapi yang dilarang, bahan berminyak, bahan asid, cili..

    Reply

  10. castleagro says:

    hyhe all….
    la pe susuah2 nak pk cacing makan pe ni…
    ble je dah a. castle agro ada jual pe.
    harga leh cte.. x de hal aa….
    paling mahal rm 1.80 n paling murah rm 1.00
    ikut a korang nak campur ape dalam makanan tu,,,
    kalu viagra mahal a ckit lg….
    nak tau lebih visite a laman web ni
    http://www.castleagro.com.

    Reply

    Au Reply:

    bro, dari mana i ada minat mahu beli makanan cacing(medium)?,saya dari selatan

    Reply

  11. Au says:

    hi castleagro,
    saya berminat mahu beli makanan cacing(medium) apa harga nya .

    saya dari johor

    Reply

  12. ziziputra says:

    jutawan muda

    Reply

  13. sri says:

    i nak tahu siapa blh beli baja cacing ini secara besar2. kami nak ternak cacing dn daedah najis lembu. kami nak tempat u jual baja. blh tlng beri idea tak

    Reply

  14. ziziputra says:

    kpada ssiapa yg beminat membela makanan cacing boleh hbungi sya…….sya menjual makanan cacing dlm kapasiti yg bnyak…..harga boleh runding….0172108223

    Reply

  15. sizu says:

    sy nk taw…
    boley ke cacing d jadikan makanan utama kepada pengusahaan ternakan ayam….???

    Reply

    zool Reply:

    boleh .. tapi tgklah harga cacing samada berbaloi atau tak

    Reply

  16. @''~[Shark]~''@ says:

    Cacing Sebenarnya makan apa? :/?..

    Reply

    zool Reply:

    saya dah tak buat cacing ni.. tapi dia makan campuran organik ..cth :- tahi kambing + habuk kayu…
    zool recently posted…Bila handphone masuk airMy Profile

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

62,253 Spam Comments Blocked so far by Spam Free Wordpress

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge