Bonus Raya Kakitangan Awam 2011

16 Responses

  1. Abbas says:

    Kalau kerajaan persekutuan ni x bagi gak bonus utk kakitangan awam… x tau la….

    Reply

    zool Reply:

    rasanya mesti bagi tu..

    Reply

  2. nissa says:

    untuk pengetahuan, kami x penah dapat BONUS pun….rm 500 tu bantuan kewangan….

    tapi alhamdulillah…
    syukur….

    alagnkah bagus kalau betul dapat bonus tu…

    Reply

    zool Reply:

    bantuan kewangan? maksudnya kena pulang semula la ye?? kira cam loan ek.

    Reply

    Rasyid Reply:

    Nissa, anda kakitangan kerajaan? Bukan ada bonus diberi sebelum-sebelum ini? Termasuk bonus dua bulan (saya tidak ingat tahun berapa, tapi dalam lingkungan 5-6 tahun lepas). Bersyukurlah dengan apa diberi, walaupun ‘bantuan kewangan’. Sekurang-kurangnya anda tidak menghutang duit tersebut dan ada pihak yang sanggup beri. Bonus/bantuan kewangan bukan sesuatu yang wajib untuk kerajaan beri ya. Elaun-elaun bulanan anda dapat juga…

    Reply

  3. syarifah says:

    x kena pulangkan bantuan kewangan tu… harap2 thn ni dpt lebih dari thn lepas

    Reply

    zool Reply:

    oo. ingat cakap bantuan kewangan kena pulang balik. huhuhu

    Reply

  4. Ismail says:

    Kakitangan awam dapat bonus Indonesia yg kaya, sbb ramai Indonesia yg berniaga dlm kuala lumpur.. Kita masih x sedar negara kita penuh dgn warga asing yg mangaut keuntungan hasil negara kita sendiri.. Harap kita sedar ape yg berlaku sekarang…

    Reply

    Rasyid Reply:

    Ape yang cuba disampaikan?

    Reply

  5. Baju Kurung Budak says:

    Salam.
    Tahniah kerana dah dapat bonus. Ramai gak yang cakap bonus hujung tahun pun ada. Harap2 betullah kan? Nak pilihanraya dah ni….. ;)

    Reply

    syarifah Reply:

    harap2 bajet ni dia umumkan bonus lagi separuh pulak…

    Reply

  6. singleMOM says:

    Msti lah dpt sbb pilihanraya dh dkt hehe…pasni kna tgu 5 thn lg le br dpt blk…pape pn bersyukur dgn pe yg de…

    Reply

  7. nenek muda says:

    bonus selangor bagi ni hanya untuk kakitanga yg bekerja dengan kerajaan negeri sahaja..jgn salah faham..yg bekerja di selangor tapi bekerja under kerajaan persekutuan tak dpt bonus krjn negeri selangor ni..;hanya dpt bonus setengah bulan gaji..syukurlah..:)

    Reply

  8. nenek tua says:

    kerajaan selangor ikut bagi setengah bulan gaji jugak..mula2 kata nk bg 500…ape da…flip flop…tak bleh lebih org dr dia…tp bgus gak…kakitangan awam selangor gak yg dpt…pastu leh la cecepat kerajaan selngor ni bungkus..duit tarak!! hahahahhahahaa hakkkkptuihhh!!!

    Reply

  9. bakudan shanyoshi says:

    bkn smua kkitgn kjaan mcm tu.habis kami ni kerja menebas rumput je..kkitgn awam gak.x do pjbt pun kkitgn awam gk.jgn kte pnjawat awam tu smua yng pkai smart2 pastu dok pjbt je kjenye..hehe

    Reply

    zool Reply:

    er.. amende ni?? takde citer pun pasal ni.. nampak sgt tak baca..

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

59,176 Spam Comments Blocked so far by Spam Free Wordpress

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge