Air Soya

13 Responses

  1. TMUkmkd says:

    wehhh aku tak reti la minum air soya…. nanti nak lagi :))

    Reply

  2. aman says:

    suka gak..best..
    bleh gak wat side income…huhu

    Reply

  3. KNizam says:

    air soya buat sendiri mmg best
    aku suka kalau ada sikit2 kacang dia kan
    sedap kunyah sket. hehe :)

    Reply

  4. ayiipz says:

    best kalau minum air soya ais….

    Reply

  5. megat says:

    banyak-banyak susu, susu soya yang boleh masuk dengan mudahnya ke melalui tekak aku.

    adeh tetiba nak minum air soya lak huhu.

    Reply

  6. Fahmi Adam says:

    Soya sebenarnya mempunyai Estrogen, so tak baper baik untuk budak² lelaki, boleh membantutkan pembesaran. Tapi kalau dah sedap teguk ajer! kampaiii!

    Reply

  7. ryna says:

    assalamualaikum wbt…

    saya telah menggunakan soya untuk dibuat cuci muka dan madi, jadi saya hendak tahu, apakah kebaikkannya pada kulit?

    Reply

  8. suzana says:

    air soya ni pn baik tuk mlicinkn kulit……….klu d minum stiap hari………

    Reply

  9. liza says:

    sodapnyorrrr

    Reply

  10. fadzil says:

    Saya nak try jugak buat air soya ni..

    Reply

  11. shaziqarah says:

    sedap air soya tu ,selalu beli jerk kali nie nak buatlah terima kasih ya…

    Reply

  12. ayim kompang says:

    Slmt mencuba kwn kwn esok sy nak wat susu kcg soya menurut kwn dia wat 3 hri leh minum lg

    Reply

  13. ismail says:

    bnyk2 minuman kegemaran sy adalah air soya yg sy bt sendiri

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

48,325 Spam Comments Blocked so far by Spam Free Wordpress

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge